Serwis Gwarancyjny i Pogwarancyjny

Obsługa serwisowa gwarantuje stabilną pracę systemów zasilania gwarantowanego. Slider Technologies otacza sprzęt swoich klientów opieką serwisowa już od momentu sprzedaży urządzenia. Klient czuje, że wybrał nie tylko dobrą markę urządzenia ale też pewnego dostawcę.

Wykwalifikowany serwis o każdej porze dnia i nocy reaguje na zgłoszenia serwisowe i udziela klientom wsparcia, a jeśli urządzenie rzeczywiście sprawia problem to jeden z wielu zespołów serwisowych na terenie kraju dojedzie na miejsce i usunie awarię lub wymieni urządzenie na sprawne.

Aby urządzenia zasilania działały sprawnie, ważne są terminowo wykonywane przeglądy serwisowe w celu zminimalizowania ryzyka wystąpienia awarii. Dlatego konsultanci naszego serwisu pilnują terminów za klienta i przypominają o konieczności wykonania przeglądu.

Slider Technologies prowadzi bezpłatne naprawy gwarancyjne dostarczonych urządzeń zgodnie z warunkami gwarancji. Posiada pełną autoryzację producentów oferowanych urządzeń i personel przeszkolony w fabryce producentów.

Urządzenia pogwarancyjne również są objęte naszą opieką na podstawie indywidualnego zlecenia lub indywidualnej umowy serwisowej.

Wiemy, jak ważną rolę w Państwa obiektach odgrywają urządzenia UPS, dlatego też wychodzimy Państwu naprzeciw z ofertą programów serwisowych określających czas reakcji serwisu, czas usunięcia usterki oraz zakres działań prewencyjnych. Przygotowaliśmy dla Państwa trzy programy serwisowe:

  • Gold
  • Silver
  • Bronze

Jeśli są Państwo zainteresowani szczegółami zapraszamy do kontaktu z działem serwisu serwis[at]slidertechnologies.pl.

Odpowiemy na każde zapytanie.